هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

...

1392/5/7 14:19
نویسنده : مامان هستی
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

خوب از این روزها یه کم برات بگم , چند وقتی بود که میخواستم تو اتاق خودت بخوابومت و ولی وقتی شب میشد دلم نمیومد و باز پیش خودم میخوابوندمت و که دیگه  چند شب پیش با اینکه برام خیلی سخت بود ولی دیگه کوتاه نیومدم و گذاشتمت تو تخت خودت و ولی خودم طاقت  نیوردم و اومدم پایین تختت خوابیدم و که صبح پا میشی اذیت نشی و شما همیشه تا ساعت 1 ظهر میخوابی ولی اون روز صبح ساعت 7 بیدار شدی و شوکه شده بودی از خوشحالی فقط میگفتی بازیییی بازی و منم از تخت آوردمت پایین و به کم بازی کردی و بعد دوباره خوابیدی خودت و 3 شب پایین تختت خوابیدم و شب 4 رم گفتم تا عادت نکردی به این که هر روز صبح بیدار میشی باید منو ببینی دیگه پایین تختت نخوابیدم و با استرس تو اتاق خودم خوابیدم و تا صبح راااااااحت خوابیدی و ساعت 11 هم بیدار شدی سر حال و صدا میکردی مامانی مامانی منم اومدم از تخت درت آوردم و اومدی توی حال دوباره خوابیدی پیش من قربببببببببونت برم

خیلیییی خوشحالم که بالخره موفق شدم  جدات کنم و شما هم اذیت نکردی و راحت تو اتاقت میخوابی قلب

 

هستی جونم قربونت برم که اینقد عااااااشق بوس فرستادن و بوس کردنی یعنی هر کسی و میبینی زودی براش بوس میفرستی یا اگه از فامیلای نزدیک باشن میری بوسشون میکنی و من و بابایی رو که دیگه نگم یکسره غرق در بوسه های شیرین تو هستیم یهویی بی مقدمه میدویی و میایی بوسمون میکنی واااااااااااااااااایییی که چه لذت بخشه قلبقلبقلب

 

جیشتو میگی و دیگه پوشکت نمیکنم و فقط یه وقتهایی مهمانی بخوایم بریم پوشکت میکنم و دیگه دوست نداری تو پوشکت جیش کنی و و پوشکت خشکه همش تا بازت میکنم و میریم دستشویی کلییییییی جیش میکنی زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 مرداد 92 17:23
آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟ شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . . این روزها و شبها التماس دعا
سارای شکوفا
10 مرداد 92 10:08
سلام مهسا گلی چطوری تپلی؟
آفرین که جیششو میگه.
واقعا فرق هست بین دختر و پسراااا ههههههههههههه



سلاااااااااااااااام سارا گلیییی وای کلی دلم برات تنگ شده خوبییی

مامان نیکادل
10 مرداد 92 11:40
آفرین مهسا جون چقد خوب که تونستی جدا بخوابونیش شبا شیر نمیخوره؟؟؟
به به به اسن گل دختر که چقدر خانوم شده


مرسییی عزیزم

همون اول خوابش میخوره (شیر خشک) بعد دیگه میخوابه تا صبح

آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 92 14:11
سلام عزیزم خوبید؟
وای دخترزرنگ آفرین که جیشتومیگی گلموای مهساجون من هنوزموفق نشدم آرمیتاروتوی تختش بخوابونم یعنی هنوزامتحان نکردم


سلام آنا جونم مرسییی خوبیم

امتحان کن خیلیییی راحت میشییی البته برای خود من اوایل این جدایی سخت بود ولی خیلیی بهتره
مینا مامی لیانا
17 مرداد 92 13:09
سلام سلام به مامانی و دخملی نازمون
ماشالله به هستی باهوش و مستقل مااااا آفرین به این مامان شجاع
دوستتون دارمممممممممم دلم برات تنگ شده مهسایی


قربوووووووووونتون بررررم دل ما هم خیلییی تنگ شد
مریم
21 مرداد 92 2:41
وای خدا افرین به هستی جونم که میتونه جدا بخوابه خداروشکر که خیلی اذیت نشد


مرسییی عزیزم اره خیلیییی راحت تر از اونی بود که فکرشو میکردم
پروانه مامان آوین
22 مرداد 92 11:19
به به چه دخمل خوبی، خوشبحالت مهسا جونم از پوشک کردن راحت شدی .خدایی بچه باهوشی داریا .


مرسییییی دوست عزیزم
پگی مامان رادین خان
22 مرداد 92 18:46
سلاممممم
عزیزم چه گل دخترییییییییی ماشالا ماشالااااااااااا خیلی خوبه که جیش میگه دیگه بچه راحت شد از پوشکککک

بوس بوس برا دختره بوس بوسی


مرسیییی دوستم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مرداد 92 15:38
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶•♥•¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
پگاه مامان آرتین
30 مرداد 92 23:06
عزیزم بلا شدی.خسارت می زنی.بوس.دوست داریم